ALBUM TOM FORD 2 WHITE - COFFEE TABLE BOOK

ALBUM TOM FORD 2 WHITE - COFFEE TABLE BOOK

SL/9780847864379
550,00 zł
Ostatnie sztuki w magazynie
help_outlineZapytaj o produkt
ALBUM TOM FORD 2 WHITE - COFFEE TABLE BOOK

ALBUM TOM FORD 2 WHITE - COFFEE TABLE BOOK

Akceptuję zasady polityki prywatności  

tag_faces 55 pkt w Programie Lojalnościowym
  POMOC W WYBORZE

Nasi specjaliści do Twojej dyspozycji

  Bezpieczne zakupy

Zaufane metody płatności.

  GWARANCJA ZWROTU

100% gwarancja zwrotu pieniędzy

Tom Ford stał się jedną z wielkich ikon mody. W ostatnim dziesięcioleciu przemienił Gucci z agresywnej marki akcesoriów w jedną z najseksowniejszych marek modowych na świecie. Jego projekty zwiększyły dziesięciokrotnie sprzedaż w Gucci i pomogły zbudować markę Gucci w konglomeracie luksusowych towarów, jakim jest dzisiaj. Ford przywiózł do swoich ubrań styl hard-edged, będący synonimem uroku XXI wieku.

Zobaczcie co jest w środku - FILM TOM FORD 002

Synonim wysokooktanowego przepychu, bogatej seksualności i nieustraszonej mody, Tom Ford jest kultowym projektantem, którego marka o tej samej nazwie ma zagorzałych zwolenników na całym świecie, od Mediolanu i New Delhi po Szanghaj i Nowy Jork. Siedemnaście lat po jego najlepiej sprzedającym się debiucie Tom Ford (2004), w którym wyszczególniono jego czasy jako dyrektora kreatywnego włoskiej wytwórni Gucci, ten drugi tom jest wizualną odą do tytułowej marki Forda, stworzonej w 2005 roku i obejmuje kosmetyki, okulary, odzież męską, i jego uznana przez krytyków linia odzieży damskiej.

 

Szanowany projektant nie tylko katapultował swoją markę na najwyższe szczeble świata mody — otrzymując wyróżnienia od Council of Fashion Designers of America i Best Designer of the Year magazynu Time — ale także przyciągnął uwagę Hollywood, prezentując lojalnych fanów z listy A. takich jak Julianne Moore, Lauren Hutton, Pat Cleveland i Nicholas Hoult w jego pokazach na wybiegach i kampaniach reklamowych. Ten wspaniały tom w okładce zawiera olśniewające zdjęcia projektów odzieży i akcesoriów Forda, artykuły modowe przedstawiające topowe modelki, takie jak Gigi Hadid, Joan Smalls, Mica Argañaraz i Jon Kortajarena, oraz jego charakterystyczne, naładowane seksualnie kampanie reklamowe autorstwa takich fotografów, jak Inez i Vinoodh, Nick Knight, Steven Meisel oraz Mert & Marcus.

Ten tom, wydrukowany z materiałów zatwierdzonych przez Forest Stewardship Council i zredagowany osobiście przez Forda, odzwierciedla jego wyjątkowy gust i nieskazitelną zmysłową estetykę i jest prawdziwym przedmiotem kolekcjonerskim dla jego wielbicieli i koneserów mody, stylu i designu.

Ilość stron: 416

Język: angielski

Oprawa: twarda

Format: 37x28x6 cm

Data wydania: 2021

Wydawca: Rizzoli

SL/9780847864379
9780847864379

Opis

Wymiary
37x28x6 cm
Materiał
papier
Kolor
biały

Może ci się również spodobać