ALBUM LOUIS VUITTON MARC JACOBS
SL/9780847837571Nasi specjaliści do Twojej dyspozycji
Zaufane metody płatności.
100% gwarancja zwrotu pieniędzy
Ta fascynująca publikacja przedstawia role, jakie odegrało dwóch mężczyzn, przekształcając niewielki warsztat w dziewiętnastowiecznym Paryżu w jedną z najbardziej znanych i uznanych marek na świecie Louis Vuitton.
Znany zarówno z kunsztu, jak i wysmakowanego designu Louis Vuitton założył swój luksusowy dom w 1854 roku. Pierwsza połowa tej publikacji śledzi innowacje Vuitton, który mało znany warsztat produkujący bagażniki w Paryżu, przekształcił w imperium. Pierwszorzędne i nigdy wcześniej nie widziane przykłady kunsztu Vuitton wraz z modą, która do nich trafiła, są najważniejszymi z tych rozdziałów. Druga część książki analizuje rolę Marca Jacobsa jako dyrektora kreatywnego Louisa Vuittona (od 1997), który przejął dom Louisa Vuittona w nową erę dzięki serii współpracy z artystami i projektantami - takich jak Takashi Murakami, Richard Prince, i Stephen Sprouse - a także zaprojektowanie linii bardzo udanych i pożądanych ubrań dla firmy.
Badając dwie rozbieżne, ale często podobne kariery, sto lat od siebie, Louis Vuitton / Marc Jacobs jest nie tylko warstwowym studium ewolucji luksusowej marki w ciągu ostatnich 150 lat, ale także świętowaniem technicznych i designerskich innowacji w nowym stuleciu.
Pozycja idealna na prezent dla wielbicieli stylu i mody i oczywiście Louis Vuittona. Książka w kolorze białym i beżowo-złotym.
Ilość stron: 300
Oprawa: twarda z obwolutą
Język: angielski
Format: 297 x 262 x 33 mm
Data wydania: 2012
Wydawca: RIZZOLI PUBLICATIONS
Opis
- Wymiary
- 25,4 x 3,8 x 32,6 cm
- Materiał
- papier
- Kolor
- biały
różowy