Kategorie


Kod produktu: SL/978050
Dostępność: dostępne
Czas realizacji: w sprzedaży
Cechy
  • Kolor: brazowy
  • Materiał: papier
  • Wymiary: 33x24,8 cm

Stworzona przez samą Kate Moss, we współpracy z reżyserem kreatywnym Fabienem Baronem, Jess Hallett i Jefferson Hack, książka ta jest bardzo osobistą retrospekcją kariery Kate Moss, śledzącą jej ewolucję od "nowej dziewczyny z potencjałem" do jednej z najbardziej kultowych modelek cały czas.

The Kate Moss Book zostanie wydany z ośmioma unikalnymi okładkami, zrobionymi przez Mario Testino, Corinne Day, Inez i Vinoodh, Craiga McDeana, Mert & Marcusa, Davida Simsa, Mario Sorrentiego i Juergena Tellera. Zostaną one wysłane losowo do klientów .

Kate Moss zaczęła modelować jako nastolatka i zdobyła uznanie, gdy zdjęcia jej zdjęcia Corinne Day ukazały się w brytyjskim magazynie The Face. Zrobiła tak zwaną markę "waif" jako kontrapunkt w latach 90. do dominujących wówczas supermodelek amazońskich, takich jak Cindy Crawford, Claudia Schiffer i Linda Evangelista, oraz z niezliczonymi międzynarodowymi okładkami i cechami mody oraz kampaniami dla marek, w tym Calvin Klein, Chanel, Bulgari, Dolce & Gabbana, Gucci i Longchamp, pozostaje jedną z najbardziej wytrzymałych i wpływowych sił mody.

Magię Moss zauważyli czołowi światowi fotografowie, a ten tom obejmuje całą jej karierę, od modela do projektanta mody, od muzyki po ikonę. Opowiadana poprzez zdjęcia wybrane przez Moss osobiście, KATE pokazuje wpływ jej współpracy z najlepszymi fotografami i artystami w ciągu ostatnich dwóch dekad i wyraźnie pokazuje, dlaczego jej kariera miała i nadal ma tak niesamowitą trwałość.

Fotografia: Arthur Elgort, Corinne Day, Craig McDean, David Sims, Hedi Slimane, Inez i Vinoodh, Juergen Teller, Mario Sorrenti, Mario Testino, Mert & Marcus, Nick Knight, Patrick Demarchelier, Peter Lindbergh, Roxanne Lowit, Steven Klein, Terry Richardson i inni

Okładka losowa, jedna z 8.

KATE jest obowiązkowym punktem programu dla każdego, kto interesuje się jednym z najbardziej znanych modeli w historii mediów mody i nowoczesnej kultury.

Ilość stron: 368

Oprawa: twarda

Format: 36x27 cm

Data wydania: 2012

Wydawca: Rizolli


Napisz recenzję

Uwaga: HTML nie jest dozwolony!
Mogą Cię również zainteresować