ALBUM CHANEL NO 5
SL/9780500023129Nasi specjaliści do Twojej dyspozycji
Zaufane metody płatności.
100% gwarancja zwrotu pieniędzy
Piękny dwuksiążkowy album poświęcony perfumom i gwiazd, które pokochały ten zapach. Prawdopodobnie najsłynniejsze perfumy na świecie - najbardziej zapadające w pamięć przez Marilyn Monroe - Chanel No 5 nadal fascynują i zdobywają miliony wielbicieli na całym świecie. Stworzone w 1921 roku przez Coco Chanel perfumy były jednymi z pierwszych, które wykorzystywały syntetyki. Aby uzupełnić swoją pionierską modę, Chanel chciała dać nowoczesnej kobiecie „perfumy, ale sztuczne perfumy… nie róża czy konwalia… perfumy złożone”, prezentowane w wyraźnie skróconej szklanej butelce który stałby się ikoną samą w sobie (inspiruje serię prac Andy'ego Warhola kilkadziesiąt lat później).
Zaprezentowany w dwóch tomach (jeden o wczesnych latach Chanel nr 5 od 1921 do 1945 roku, drugi o okresie, w którym Chanel nr 5 stał się prawdziwie globalny, od lat powojennych do dziś), Chanel nr 5 bada ewolucję opakowania, skład, produkcja i marketing perfum, z bezprecedensowym dostępem do archiwów Chanel i tych, których zadaniem jest dziś tworzenie zapachu.
Czołowi światowi twórcy użyczyli swoich talentów w kampaniach reklamowych perfum, które zajmują poczesne miejsce w książce, od fotografów takich jak Richard Avedon i Helmut Newton, po reżyserów filmowych, takich jak Ridley Scott i Baz Luhrmann, oraz stylowe muzy - Coco Chanel siebie, oczywiście, jak również Suzy Parker, Jean Shrimpton, Catherine Deneuve,
IsBN 9781419750274
Autor Dreyfus Pauline
Wydawca Abrams
Język angielski
Opis
- Wymiary
- 25x28 cm
- Kolor
- biały
czarny